Geluk is de kunst van het geven
S2, A13: Charlie leest Sally voor het slapengaan een kerstverhaaltje voor; Charlie Brown maakt cadeautjes voor zijn vrienden; Snoopy kan niet wachten met het uitpakken van zijn kerstcadeautjes.