Geluk is in de sneeuw spelen
S1, A4: Snoopy laat Marcie zien hoe je in de sneeuw kunt spelen, helpt Rerun een ontsnapte slee te pakken te krijgen en maakt samen met Woodstock een sneeuwpop.