Geluk is lekker schaatsen
S3, A7: Snoopy is op zoek naar een ijsbaan om zijn viervoudige axel te oefenen; doet mee aan de Beagle Spelen in de Franse Alpen; en valt in voor Marcie op de atletiekbaan.