Geruststelling
S7 A10: Een te beschermende vader voelt zich schuldig als zijn zoon gewond is geraakt bij een auto-ongeluk dat hij veroorzaakt heeft. Het ongeluk was het gevolg van een hartprobleem en hij krijgt een bypassoperatie. In New York troost Corday Greene, en een hersenspecialist verwijdert de tumor. De bendeleden die Bentons neef vermoord hebben, krijgen tien jaar gevangenisstraf.