Gevaarlijk leven
S1 A5: Na een succesvolle overval haalt Ubaldo zijn onlangs herstelde vader Ernesto van São Paulo naar Cratará. Intussen is Dinorah een wraakactie aan het plannen op burgemeester Gastão vanwege een verkrachting in haar jeugd. Haar vriend Lino helpt haar met een aanslag op Gastão.