The White Princess Gevoel en verstand
S1, A2: Koning Henry VII maakt een rondreis om zich te vestigen als de nieuwe vorst, maar hij treft een gevaarlijk en verdeeld koninkrijk aan. Lizzies loyaliteit wordt extra op de proef gesteld doordat ze in verwachting is.