Gewoon een moeder
S1, A5: Op verzoek van Sundari bezoeken de vrouwen tempels waar ze een buitenlands stel ontmoeten. Nivi is verrast als ze Vikram tegenkomt, die de vrouwen uitnodigt om met zijn groep vrienden te gaan kamperen. Kaveri bezoekt een gharana met Vikram. Sundari krijgt eindelijk het adres waarnaar ze op zoek is.