Glamping in een yurt
S12 A3: Alan en Walden hebben een afspraak met een adoptiewerker (een gastrol van MAGGIE LAWSON) waarbij ze overtuigend moeten zijn als liefhebbend stel. Ze moeten snel het strandhuis toonbaar maken, maar hun plannen lopen gevaar wanneer Lyndsey (terugkerende gastrol van COURTNEY THORNE-SMITH) na 60 dagen uit de afkickkliniek terugkomt.