Bak met Miljuschka Glutenvrij zoet deeg
S1, A4: Bakken kan ook glutenvrij, dus maakt Miljuschka glutenvrij deeg. Eerst maakt ze een tartelette met lemon curd en eiwitschuim en daarna een cheesecake met passievrucht.