Goed opvoeden
S1 A5: Rishabh slaapt in tijdens therapie nadat hij vroeg is opgestaan om een wedstrijd te zien. Shefali is hier niet blij mee en vindt dat Rishabh geïnteresseerder is in sport dan in zijn kinderen en dat zijn opvoedingsvaardigheden tekortkomen. Rishabh en Shefali voeren het advies van Gulfam uit door hun kinderen opbouwende kritiek te geven, maar slagen er enkel in om hen zo nog meer te ergeren.