Boston Legal Goede reis
S5, A6: Alan en Denny blijken de minst populaire gasten te zijn op een ranchvakantie. Wanneer de irritante Melvin Palmer opduikt, wordt het alleen maar erger en Shirley verdedigt de moorddadige Catherine Piper.