Goliath en David
S5, A11: Alicia verdedigt een band die een televisieprogramma aanklaagt wegens copyrightschending, maar de ogenschijnlijk simpele zaak wordt een psychologisch spelletje wanneer Will de tegenpartij gaat verdedigen en zijn kennis van Alicia’s sterke en zwakke punten tegen haar gaat gebruiken. Eli huurt Kalinda in om een potentieel schandaal af te wenden.