One Tree Hill Good News for People Who Love Bad News
S4, A3: Nu Lucas en Brooke uit elkaar zijn, krijgen ze ruzie tijdens een feestje na de wedstrijd. Haley realiseert zich dat Rachel (terugkerende gastrol DANNEEL HARRIS) van plan is Nathan te verleiden.