Gotta Look Up to Get Down
S5, A7: Vince krijgt een voorproefje van de modewereld als hij instemt met een fotoshoot voor Dolce & Gabbana met een prachtig supermodel. Ari betuigt zijn respect, terwijl hij probeert een deal te sluiten voor Vince op een begrafenis.