S1, A7: Wanneer Quinn in een tragische en compromitterende positie belandt, schieten Olivia en het team haar te hulp. Cyrus moet Olivia met tegenzin om hulp vragen wanneer Billy Chambers een aankondiging doet die het presidentschap van Fitz doet wankelen.