Griezelen bij het kampvuur / Op expeditie naar Beagle Point
S1, A5: De kinderen zitten rond het kampvuur en vertellen elkaar griezelverhalen, maar Charlie Brown kent er geen. Snoopy doet verslag over zijn expeditie naar Beagle Point.