S1, A1: Na de gebeurtenissen in 'Guardians of the Galaxy Vol. 1' is Baby Groot eindelijk klaar om zijn eerste stapjes buiten zijn pot te zetten - maar hij ontdekt al snel dat je moet leren lopen voor je kunt rennen.