M*A*S*H Grote Mac
S3, A21: Het kamp bereidt zich voor op een bezoek van generaal Douglas MacArthur, maar Klinger onderbreekt de voorbereidingen met zijn pogingen om ontslagen te worden vanwege geestelijke instabiliteit.