S8 A10: Nadat Peter zijn hoofd heeft gestoten en aan geheugenverlies lijdt, vergeet hij alles, zelfs zijn familie en vrienden. Lois zorgt extra goed voor Peter en probeert alles om hem zijn geheugen terug te laten krijgen, totdat hij andere vrouwen begint te versieren. Lois krijgt genoeg van zijn capriolen en neemt de kinderen mee en vertrekt, waardoor Quagmire zijn kans schoon ziet om erin te duiken en te scoren.