Guess Who's Coming to the Wedding
S1, A2: Dorothy's dochter Kate komt naar Miami met een mededeling. Ze is verloofd met een chiropodist, Dennis. Dorothy is dolblij, maar haar blijdschap verdwijnt als ze hoort dat haar ex-man Stan ook is uitgenodigd voor de bruiloft. Na 38 haar huwelijk heeft Stan Dorothy verlaten voor een veel jongere vrouw. Dorothy dreigt een scène te schoppen bij de receptie, en Rose en Blanche komen in actie als...