S1 A2: Als Fozzie Gonzo, Hilda, Kermit en Scooter hoort praten over ‘die beer’ wegwerken, denkt hij dat ze het over hem hebben. Hij is er kapot van en besluit zijn koffers te pakken om het theater te verlaten – tot hij ontdekt dat iedereen het eigenlijk over Gonzo’s teddybeer heeft. Geniet ook van de optredens, sketches en herrie op het podium als Kermit ‘Lydia the Tattooed Lady’ zingt met hulp van Lydia, gastster Connie Stevens en de Mutations die ‘Teenager in Love’ opvoeren, Bert en Ernie van Sesamstraat die speciaal op bezoek komen, waarbij Bert een dramatische versie opvoert van ‘Some Enchanted Evening’ met Connie Stevens, en veel, veel meer!