The Wives Did It Guns Lies & Sister Wives
S1, A2: De polygame Jesse Cummings overtreedt vaak de wet en leeft zijn eigen onorthodoxe leven, en daarbij hoort het hebben van twee vrouwen die hij tegen elkaar opzet.