Gutsy vrouwen weigeren te haten
S1, A2: Megan Thee Stallion praat met Hillary en Chelsea over hoe ze omgaat met persoonlijke aanvallen. Hillary ontmoet moeders die kinderen hebben verloren door geweldsmisdaden.