S5, A8: Michael en Jesse ontmoeten agent Pearce op een Caribisch eiland voor een bevrijdingsmissie, maar een huurlingenleger zorgt ervoor dat ze niet meer weg kunnen. Ondertussen bewijst Fiona een machtige ex een dienst om zo informatie los te krijgen voor Michael. Gastoptredens van Gavin Rossdale en Lauren Stamile.