Harvest of Devotion
S1, A6: William Kentridge recreëert repetities voor eerdere voorstellingen. Hij leest een fonetisch gedicht met Hamilton Dlamini, Mncedisi Shabangu, Nhlanhla Mahlangu en Mica Manganye. Ook lezen ze de brief van John Chilembwe uit 1915 aan de Nyasaland Times, waarin hij pleit voor gelijke rechten in Malawi.