Hawaii Puppies / W.O.E.F
S1 A1: Wanneer Bob zegt dat hij het zand op zijn tenen zou willen voelen, gaan de pugs op een missie naar Hawaii. Bob introduceert de pups aan A.R.F., een robothond die is geprogrammeerd om hun rommel op te ruimen.