Shaun White: The Last Run He Made It Big
S1, A2: Na tien jaar aan de top ontdekt Shaun dat winnen niet gelijk is aan gelukkig zijn en hij gaat op zoek naar nieuwe motivatie om aan wedstrijden te blijven deelnemen.