Heart of Darkness
S1, A16: Emma moet Mary Margaret arresteren op verdenking van de moord op Kathryn. Mary Margaret huurt Mr Gold in als haar advocaat. Ondertussen probeert in Fairy Tale Land Prince Charming Snow White tegen te houden, die nog steeds onder invloed staat van Rumplestiltskins toverdrankje en de Evil Queen wil vermoorden.