Scandal Heavy Is The Head
S5, A1: Olivia en Fitz zijn weer bij elkaar en genieten van elk schandalig moment samen terwijl Cyrus, Mellie en Huck te maken krijgen met de nasleep van hun hulp aan het Commando. Als een bezoek van de koningin van Caledonië en haar familie uitloopt op een tragedie wordt Olivia ingehuurd om ervoor te zorgen dat het privéleven van de koninklijke familie ook privé blijft.