Agents of S.H.I.E.L.D. Heavy is the Head
S2, A2: Het team wordt opgejaagd en er zijn weinig uitwegen meer. Daarom brengt Coulson z'n team opzettelijk in gevaar in de hoop om hen allemaal te redden. Maar als generaal Talbot, HYDRA en Creel hen allemaal aanvallen, kunnen ze het dan wel overleven? Ondertussen herbergt een mysterieuze Dokter een aantal gevaarlijke geheimen die een van de kernleden van het team kunnen verwoesten.