S1, A6: Ginger gebruikt de tape van haar ontvoering om Luke over te halen de mannen van 18:22 ten val te brengen. Margaret zoekt een nieuwe fabriek om haar parfum te maken, omdat niemand nog zaken met haar wil doen. Eric ontvangt een mysterieus geschenk van een goede vriend, dat nog meer slechts over de missies onthult, en Rose bezoekt de ‘echte’ Jason in het ziekenhuis nadat hij ontwaakt uit zijn coma.