Helm
S5 A16: Ondanks dat ze gelukkig is met Sam, bekent Jess aan Cece dat ze een seksdroom over Nick heeft gehad. Schmidt probeert Winston te helpen met een auditie voor zijn kat Furguson als hij erachter komt dat het vriendje van Aly acteerklussen voor huisdieren verzorgt.