Helpsters Halloween / Verhalenverteller Sofia
S2, A4: De Helpsters hebben het zo druk gehad dat ze vergeten zijn iets te bedenken voor halloween. Sofia heeft hulp nodig bij het verzinnen van een spannend verhaal dat ze wil vertellen.