Manchild Herontmoeting
S1, A2: Aldo's manager Ivette biedt hem de kans op een reünie met zijn boyband Uranium 21. Dr. Regina dringt er daarom op aan om deze belangrijke beslissing te nemen die zijn leven kan veranderen.