Hersheypark
S6 A4: Adam ontdekt dat Beverly hem heeft gemanipuleerd met schuldgevoelbrieven als hij zijn moeder vertelt dat hij niet wil dat ze meegaat met het schoolreisje naar Hershey Park. Ondertussen, na een carrièreavond, beseft Geoff dat hij geen oogarts wil worden zoals zijn vader.