Fear the Walking Dead Het Baken
S7, A1: Hoewel een groot deel van het landschap verwoest is door kernkoppen, vergaat het Strand goed in een van de weinige bewoonbare plekken die er nog zijn. Tijdens z'n zoektocht naar overlevenden vindt hij een vreemdeling met een onverwachte connectie met Strands verleden.