Fakes Het een na oudste beroep
S1, A5: Sunny kraakt het Superbiljet. Michael heeft een doorbraak in Bangladesh. Mansoor voelt druk van zijn bazen en wil dat Sunny een grotere rol krijgt binnen zijn organisatie. Megha vindt eindelijk iemand met wie ze een romantische klik zou kunnen hebben.