Het Eerste Optreden & Zoektocht!
S1 A6: Piet en de band besluiten dat ze hun eerste optreden gaan geven tijdens een picknick in het dorp. Maar door de wind (en omdat ze zenuwachtig zijn) gaat niks volgens plan. Piet en de rest moeten hun verbeelding gebruiken om op tijd op school te komen nadat ze de bus hebben gemist.