Het geschenk van de magiërs
S1, A5: Het is Tariqs 18e verjaardag, en Saxe komt met nieuws dat Tasha's zaak kan laten klappen. Tariq is bang dat Braydens beginnende relatie hun zaken in gevaar kan brengen.