Troetelbeertjes: Ontdek de magie Het grote avontuur van Brombeer
S1, A302: Brombeer staat in de regen en als gevolg daarvan wordt hij groter als hij boos wordt. En elke keer als hij groeit, wordt hij nóg bozer!