S1, A3: In de wereld van Max Verstappen draait alles om snelheid, zowel op het asfalt als achter een computerscherm. Terwijl hij op het F1-circuit manoeuvreert als een waardige concurrent, onthult een diepe duik in zijn leven achter de schermen een verrassende passie: simracen.