Het is tijd om te trainen, Charlie Brown
Er ligt nog sneeuw, maar Charlie Brown heeft haast met de voorjaarstraining. Het team moet immers nog een hoop leren. Misschien dat een nieuw tenue ook zorgt dat het team beter speelt?