Het logeerpartijtje
Nathan is van slag als Nora een Nitely-date heeft. Ingrid nodigt Nathans nichtje uit voor een logeerpartijtje. Nathan en Nora vermoeden dat zijn beschadigde herinneringen weleens een grote samenzwering bloot zouden kunnen leggen. Luke krijgt ruzie met Aleesha.