How I Met Your Mother Het medaillon
S9, A1: Op weg naar Long Island voor hun huwelijksweekend, doen Robin en Barney een verrassende familievondst. Marshall ziet online iets dat het verloop van zijn reis naar het oosten verandert. Lily confronteert Ted met het loslaten van Robin.