HET MES TUSSEN JE TANDEN
S1, A3: Op het WK 1998 speelt Argentinië tegen Engeland, dus Simeone tegen David Beckham. Ze denken terug aan het moment dat een ‘voor’ en een ‘na’ betekende in de carrière van de Engelsman. Met Atlético Madrid oogst Simeone lof als speler, maar zijn opvliegende karakter zit hem dwars. Tijdens het seizoen 2020-21 houdt de strijd om de titel aan en het is essentieel dat je je spelers kunt motiveren.