How I Met Your Mother Het mogonmelijke
S4, A14: Als Robin zich realiseert dat ze nog maar een paar dagen heeft om een baan te vinden om te voorkomen dat ze naar Canada gedeporteerd wordt, vindt ze het goed dat Barney een video-cv voor haar maakt.