The Mighty Nein Het rondtrekkend circus vol curiositeiten van Fletching en Moondrop
S1, A3: Mollymauk Tealeaf introduceert een gevaarlijke nieuwe circusact om publiek te lokken naar zijn noodlijdende circus. Beau treft haar clandestiene informant tussen de attracties, Jester laat Fjord zien hoe hij plezier kan hebben en Caleb en Nott proberen een zeldzaam magisch component te stelen.