Tierra Incógnita Het Sinistere Schip
S1, A4: Door een heel speciale lamp besluiten Eric en Pablo om naar het pretpark te gaan, op zoek naar de pagina’s uit het dagboek van Roberto Dalaras. Dat zal niet makkelijk zijn, want het park wordt bewaakt op bevel van Daniel.