Het Slaapfeestje
S1 A3: Blossom en Buttercup eten veel te veel snoep. Wanneer ze de volgende dag wakker worden kunnen ze zich niets herinneren van wat er die nacht is gebeurd en ze hebben geen idee waar Bubbles is.