American Housewife Het Stel
S2, A9: Greg en Katie zijn dolblij als ze een nieuw stel ontmoeten. Zach en Courtney hebben namelijk geen kinderen. Ondertussen dwingt Anna-Kat Taylor om haar te helpen met een verhalenproject, maar dat blijkt akeliger dan verwacht.